使ってる車両減ってるしあんま役に差があると会話をしても面白くないんだってというのもあって合いにくい…うむ、こんなに嬉しいことはない。
Why is this step necessary? akanechan.love might not be the server where you are registered, so we need to redirect you to your home server first. Don't have an account? You can sign up here
akanechan.love